In this section I want to group the sympathizers for the trip by truck or on vehicles designed for special trips, in fact each vehicle has its affinity with the owner and his personality, especially if this was done 1 to 1 by the owner. Who opts for a finished vehicle with some personal modification, who opts for a simple but practical variant, who does not neglect neither luxury nor value in materials, each has its own why.

image-8189321-19247707_1907569976124925_2348557693034722228_n.jpg
SAURER 6DM

Cilindrata
Cilindri
Carburante
Raffreddamento
Potenza                       
Frizione
Trazione
​​​​​​​
Consumo

Alessio Guscetti


  11950 cm3
  6 cilindri in linea
  Diesel
  Liquido
  320PS / 1300Nm
  Convertitore di coppia con frizione e retarder
  4x4 permanente (bloccaggio centrale e 
  posteriore)
  35l/100Km - 45l/100Km

image-8347607-Erwin.jpg
Unimog 1250L doka

Cilindrata
Cilindri
Carburante
Raffreddamento
Potenza
Frizione
Trazione
​​​​​​​
Consumo

Stefano Scapozza


  5955 cm3
  6 cilindri in linea 
  Diesel
  Liquido
  125PS
  Frizione normale
  4x4 permanente (bloccaggio centrale e
  posteriore)
  30l/100km

image-8349524-Silvano_Bianchetti.jpg
SAURER 2DM
​​​​​​​
Cilindrata
Cilindri
Carburante
Raffreddamento
Potenza
Frizione
Trazione permanente

Silvano Bianchetti



  8100 cm3
  6 cilindri in linea
  Diesel
  Liquido
  135PS / 490Nm
  A disco a secco
  4x4 (bloccaggio centrale e posteriore)

image-placeholder.png
SAURER 6DM

Cilindrata
Cilindri
Carburante
Raffreddamento
Potenza                       
Frizione
Trazione
​​​​​​​
Consumo

Paolo Pergetti


  11950 cm3
  6 cilindri in linea
  Diesel
  Liquido
  250PS / 1060Nm
  Convertitore di coppia con frizione e retarder
  4x4 permanente (bloccaggio centrale e
  posteriore)
  35l/100Km - 45l/100Km